Honda.scooter.rv.ua

Реле напруги (регулятор напруги) Honda DIO. Распіновка. Підключення

схема підключення регулятора напруги HONDA DIO
Схема підключення регулятора напруги для скутерів Honda Dio

Розпіновка Реле Напруги на Скутері Honda Dio: Підключення до Генератора та Взаємодія з Коммутатором і Катушкою Запалення

Схема підключення реле напруги для скутерів Honda Dio, зокрема моделей з двигуном AF18E, AF34E, AF20E, AF24E, AF16E та AF48E, є важливою частиною електричної системи транспортного засобу. Ця система відповідає за регулювання напруги в електричній мережі скутера, забезпечуючи стабільну роботу освітлення, зарядки акумулятора та іскрового запалювання. Розглянемо принципи підключення реле напруги до генератора, а також взаємодію генератора з датчиком холла, коммутатором та катушкою запалення.

1. Реле Напруги (Регулятор Напруги)

Реле напруги або регулятор напруги є ключовим елементом, який забезпечує стабільну роботу електричних систем скутера Honda Dio. Воно підключається до генератора і акумулятора, регулюючи напругу, що подається на різні електричні прилади, зокрема фари, панель приладів, стоп-сигнали, габарити та повороти.

Розпіновка Реле Напруги

  • Нижній правий провід: Зелений провід служить для підключення до маси. Цей провід одночасно з’єднується з мінусовою клемою акумулятора та з генератором, забезпечуючи загальну масу для електричної схеми.
  • Верхній правий провід: Жовтий провід виходить з допоміжної обмотки генератора. По ньому проходить змінний струм (приблизно 28-35 вольт), який після перетворення регулятором напруги на постійний подається на освітлювальні прилади скутера, зокрема фари, приборну панель, стоп-сигнали, габарити та повороти.
  • Нижній лівий провід: Білий провід підключений до основної обмотки генератора. З нього виходить змінна напруга (приблизно 28-35 вольт), яка після перетворення у постійну напругу (14,5 - 14,7 вольт) виходить з червоного провода та заряджає і підтримує заряд акумулятора.
  • Верхній лівий провід: Червоний провід підключається до акумулятора. Після перетворення змінного струму на постійний та пониження, він забезпечує зарядку акумулятора.

2. Генератор та Його Взаємодія з Реле Напруги

Генератор на скутері Honda Dio виконує роль джерела змінного струму. Він живить реле напруги і створює необхідну напругу для роботи електричних приладів та зарядки акумулятора. Генератор складається з кількох проводів, кожен з яких має свою функцію:

  • Зелений провід: Підключається до маси і забезпечує загальний контакт між генератором, реле напруги та акумулятором.
  • Жовтий провід: З нього йде змінний струм до реле напруги для живлення освітлювальних приладів.
  • Білий провід: Виходить з основної обмотки генератора та подає змінний струм до реле для зарядки акумулятора.
  • Синьо-білий провід: Цей провід підключений до датчика холла і передає імпульсний сигнал до коммутатора для керування моментом іскріння в системі запалювання.
  • Чорно-червоний провід: Подає високу напругу (не менше 100 вольт) до коммутатора, що використовується для зарядки конденсаторів в електронному блоці запалювання.

3. Взаємодія Генератора, Датчика Холла, Коммутатора та Катушки Запалення

Генератор скутера Honda Dio має кілька ключових компонентів, що відповідають за генерацію та передачу імпульсів для запалювання:

Датчик Холла (Імпульсний Генератор)

Датчик холла, який встановлений у генераторі, виконує функцію імпульсного генератора. Він реагує на зміни магнітного поля, створюваного ротором генератора за рахунок виступа на зовнішній стороні магніту, і генерує імпульсні сигнали. Ці сигнали передаються по синьо-білому проводу до коммутатора. Коммутатор на основі отриманих імпульсів визначає момент, коли потрібно подати іскру на свічку запалювання.

Роль Коммутатора

Коммутатор, отримуючи імпульс від датчика холла, формує сигнал для катушки запалення. Він відповідає за зарядку і скидання накопиченої енергії для створення іскри в свічці запалювання. Це дає можливість двигуну працювати в потрібний момент з точним контролем запалювання. Крім того, коммутатор підключений до чорно-червоного проводу генератора, по якому отримує високу напругу для зарядки своїх конденсаторів.

Катушка Запалення

Катушка запалення отримує необхідну порцію енергії від коммутатора і через первинну обмотку передає високу напругу на свічку запалювання. Таким чином, кожен імпульс з датчика холла, переданий через коммутатор, викликає момент іскріння, що необхідне для запуску двигуна скутера.

Висновки

Система електроживлення та запалювання скутера Honda Dio, що включає реле напруги, генератор, датчик холла, коммутатор і катушку запалення, працює в тісній взаємодії для забезпечення стабільної роботи всіх електричних приладів та мотору. Розуміння принципів підключення і взаємодії цих компонентів є важливим для правильної діагностики і обслуговування скутера. Важливою частиною цієї системи є реле напруги, яке регулює подачу напруги на освітлення і зарядку акумулятора, а також гарантує, що всі компоненти працюють при оптимальних значеннях напруги.

Сайт створено при підтримці інтернет магазина та майстерні Scooter.rv.ua
З приводу запчастин та ремонту звертайтесь за номером:
098 526 86 89

Інша інформація по скутерам Honda