Honda.scooter.rv.ua

Генератор та датчик Холла Honda Dio AF27. Опір обмоток

1. Опір обмоток генератора

Генератор скутера Honda Dio AF27 має кілька обмоток, кожна з яких виконує свою функцію. Ось характеристика їх опору:

Катушка живлення CDI (високовольтна катушка)

Номінальний опір (при 20°C/68°F): 350–500 Ом (по різним джерелам опір в діапозоні від 400 до 800 Ом)

Мінімальна напруга: 100 вольт

Ця катушка зазвичай відрізняється від усіх інших, вона має набагато більшу кількість витків, товщина дроту намотки — с волосину, і ця котушка завжди додатково ізольована або залита в пластик. Вона забезпечує подачу енергії до CDI для створення іскри на свічці.

Для перевірки підключіть мультиметр до проводу катушки та маси. Якщо опір виходить за межі норми, можлива поломка катушки, найчастіше це або обрив обмотки і тоді тестер не показує нічого, або міжвиткове замикання, в такому випадку буде показувати занадто низький опір.

Катушка зарядки акумулятора

Номінальний опір (при 20°C/68°F): 0,5–2,0 Ом

Ця катушка намотана товстим проводом і відповідає за зарядку акумулятора під час роботи двигуна. Для перевірки підключіть мультиметр між відповідним проводом та масою.

Катушка освітлення

Номінальний опір (при 20°C/68°F): 0,2–1,0 Ом

Катушка освітлення (також намотка товстим проводом) забезпечує роботу фар і підсвічування. Перевірка виконується так само, як і для інших катушок.

2. Опір датчика Холла (імпульсного датчика)

Датчик Холла (імпульсний датчик, імпульсний генератор) відповідає за подачу сигналу про положення колінчастого валу до CDI.

Номінальний опір (при 20°C/68°F): 100–200 Ом (в деяких мануалах мінімальний опір вказується 50 Ом)

Мінімальна напруга: 0,7 вольт

Перевірка: підключіть мультиметр до синього проводу з білою смужкою (сигнальний) і маси. Якщо опір менший за 50 Ом, це може свідчити про коротке замикання, а якщо більший за 200 Ом — про несправність датчика.

Принцип роботи датчика Холла

Датчик Холла на скутері Honda Dio AF18 AF27 AF34 AF20 AF24 і т.д. генерує імпульсний сигнал, який передається на комутатор (CDI), щоб синхронізувати час запалювання. Напруга цього сигналу зазвичай коливається в межах від 0 до 5-12 В, але точне значення може залежати від моделі комутатора і типу датчика Холла.

При обертанні колінчастого валу датчик Холла генерує імпульси, що мають високий та низький рівень напруги, які використовуються для активації комутатора. Комутатор на основі цих сигналів визначає момент для подачі іскри на свічку запалювання.

Що робити, якщо опір виходить за межі норми?

Якщо значення опору відрізняються від номінальних, перевірте ізоляцію обмоток, наявність корозії на контактах та цілісність з'єднань.

У разі значних відхилень або пошкоджень, можливо, потрібно замінити відповідні компоненти.

Для більш детальної інформації зверніться до сервісного мануала Honda Dio AF27 або фахівця.

Сайт створено при підтримці інтернет магазина та майстерні Scooter.rv.ua
З приводу запчастин та ремонту звертайтесь за номером:
098 526 86 89

Інша інформація по скутерам Honda